اسباب بازي هاي لگو يکي از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين اسباب بازي هاي کودکان

لگو یکی از محبوب ترین اسباب بازی های کودکان است که در اشکال و اندازه های مختلف طراحی و عرضه می شود. شاید پس از دیدن لگو به این فکر کرده باشید که چگونه با لگو بازی کنید یا با لگو چه بسازید. از آنجایی که این سازه های جالب به اشکال مختلف ساخته می شوند، بسیاری از مردم نمی دانند چگونه با آنها بازی کنند و چگونه فرزندان خود را با آنها سرگرم کنند. در این مقاله قصد داریم چند ایده برای ساخت لگو را به شما آموزش دهیم.

معرفی بازی لگو

همانطور که می دانید اسباب بازی های لگو یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی های کودکان هستند. این اسباب بازی های فکری می توانند تاثیر مثبتی بر حافظه و تمرکز کودکان داشته باشند. علاوه بر کودکان، حتی بسیاری از بزرگسالان این بازی را برای افزایش تمرکز و دقت انتخاب می کنند.

چگونه با لگو بازی کنیم؟

برخی از مدل‌های لگو دارای کارت‌های متعددی هستند که بازیکنان می‌توانند از آنها برای ایجاد بلوک‌های سرگرم‌کننده بر اساس تخیل خود استفاده کنند. برخی دیگر از لگوها دارای راهنما هستند تا بازیکنان بتوانند به راحتی به مقصد مورد نظر خود برسند. اما در بسیاری از موارد، مردم با یک سوال مهم روبرو می شوند: با لگو چه بازی کنیم؟ در زیر به چند ایده برای نحوه بازی با لگو در موقعیت های مختلف می پردازیم.

1- مدل های جدید ایجاد کنید

اگر نمی دانید چگونه با لگو بازی کنید، باید بگوییم که ساده ترین راه برای بازی با این اسباب بازی ساختن یک بنای تاریخی یا معروف به کمک قطعات لگو است. به عنوان مثال، می توانید به ساختمان های مختلفی مانند خانه ها، مدارس، دانشگاه ها، استادیوم ها و غیره فکر کنید ساده ترین راه این است که تصاویر مکان های مختلف را در گوگل جستجو کنید و بر اساس آنها نقشه های ساخت و ساز خود را ایجاد کنید

2- از تخیل خود برای ایجاد الگوهای جدید استفاده کنید

زمانی که تصمیم به ساخت مدل های جدید بازی لگو گرفتید و ساختمان مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید برخی از قسمت ها را تغییر دهید و از خلاقیت خود برای طراحی آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر برای خود یا فرزندتان یک مدل از لگو ماشین ها، لگو نینجاگو، لگو هری پاتر یا نمونه دیگری خریداری می کنید، می توانید هر بار که بازی می کنید برخی از تنظیمات را تغییر دهید. هیچ محدودیتی برای تغییرات وجود ندارد، شما می توانید هر بار از قالب های جدید استفاده کنید.

3- ساخت برج های مستحکم با استفاده از دانش فیزیک

رایج ترین بازی که به ذهن شما خطور می کند ساختن ساختمان های مختلف است. هر بار که ساختمانی فرو می ریزد، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید پایه برج را تقویت کنید تا بتوانید آن را حتی بالاتر ببرید. در این صورت باید یک پایه پهن و محکم انتخاب کنید.

برای این کار می توانید از انتهای مربع و مستطیل برای پایه های خود استفاده کنید و سطوح را متصل کنید تا مطمئن شوید که پایه های شما برج را نگه می دارند. هر بار که برج شما بزرگتر می شود، می توانید از قطعات ترکیبی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. شما همچنین می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید تا یک بازی رقابتی بسازید.

4- شخصیت های مورد علاقه خود را از طریق شخصیت های بازی لگو بسازید

اگر دائماً به این فکر می کنید که چگونه با لگو بازی کنید، می توانید شروع به ساخت کارتون های مورد علاقه خود کنید. آجرهای مختلف لگو به شما این امکان را می دهند که از هر قطعه برای خلق شخصیت های مختلف مانند دایناسورها یا شخصیت های ابرقهرمانی استفاده کنید. اگر به این چیزها علاقه دارید، لگوهای مختلفی مانند لگو دایناسور، لگو پارک ژوراسیک، لگو مارول، لگو اسپایدرمن و غیره وجود دارد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، امروزه آجرهای لگو در مدل های مختلفی در بازار موجود است و در میان آن ها می توانید شخصیت های زیادی از کارتون ها را مشاهده کنید. به همین دلیل، شخصیت مورد نظر شما نیز ممکن است در بازار موجود باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.